میزان تأثیر اتوماسیون اداری بر عملکرد کارکنان

 عدد 33 را به شماره 09124472361 اس ام اس کنید تا با شما تماس بگیریم.

نرم افزار اتوماسیون اداری - دبیرخانه - بایگانی
 
 
 
 
 

نرم افزار اداری آدا

با پشتیبانی فعال و استقرار کامل در سراسر کشور

 

 

نرم افزار اتوماسیون اداری

اتوماسیون اداری آدا ضمن ساماندهی فرایندهای سازمانی و شرکتی امکان انجام مکاتبات اداری را به صورت الکترونیک از هر نقطه جغرافیایی با سرعت بالا، سهولت کاربری و در محیطی امن فراهم می‌ کند. اتوماسیون اداری آدا  با ایجاد بستری مناسب برای ثبت و گردش نامه و انواع فرم‌ های سازمانی، پیگیری دقیق، گزارش اقدامات لازم و مدیریت بهینه‌ جلسات، ضمن سرعت بخشیدن به روند مکاتبات درون سازمانی، امکان تعامل الکترونیک برون سازمانی را نیز فراهم می‌ کند.

مجموعه این امکانات با بهره‌ گیری از برترین فناوری‌ های تولید نرم‌ افزار، با کاربری ساده و سرعت و امنیت بسیار بالا حتی نسبت به رقبا  ساخته شده است. اتوماسیون اداری آدا قابلیت پشتیبانی از تعداد زیاد کاربران را با کارایی مناسب داراست. با افزایش تعداد کاربران در سازمان کافیست سخت افزار بیشتری اختصاص دهید و نگران سرعت و کارایی اتوماسیون خود نباشید. توسعه‌ دهندگان نرم‌ افزار در شرکت نرم افزاری آدا نگاه جدی به موضوع امنیت داشته و راهکارهای آن را در طراحی‌ های خود مد نظر قرار داده‌ اند.

اتوماسیون اداری آدا  به گونه‌ ای طراحی شده است که امکان پوشش‌ دهی انواع مختلف کسب و کارها و انطباق با مدل‌ های متنوع گردش مکاتبات در سازمان‌ ها را دارد. راهکارهای اتوماسیون اداری آدا به نحوی تحلیل و پیاده‌ سازی شده‌ اند که انعطاف پذیر بوده و به طور کامل نیازهای مشتریان را پاسخ می‌ دهند.

عدد 33 را به شماره 09124472361 اس ام اس کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

 

نرم افزار دبیرخانه

مکاتبات کاغذی عمده ای از فعالیت شرکتها و سازمانهای تجاری را در برگرفته است بنابراین نیاز است تا نرم افزار تمامی عملیات واحد دبیرخانه را به شکل الکترونیکی برعهده بگیرد.

در این سیستم ثبت و گردش كلیه مكاتبات سازمان بصورت الكترونیكی و بی نیاز از جا به جایی فیزیكی نامه انجام می شود، تصویر اصل نامه ها و یا هر گونه سند دیگری در این سیستم به روش الكترونیكی آرشیو می شود. سیستم دبیرخانه بدون كاغذ با برچیدن روشهای سنتی و سرعت بخشیدن به امور اداری باعث افزایش ضریب اطمینان و دقت، در جهت جلوگیری از اتلاف وقت و پراكندگی اسناد و همچنین ثبت و نگهداری بهینه اطلاعات موجب حركت به سوی استاندارد های نوین فن آوری جهان در این رابطه گردیده است.

در کنار تمامی قابلیت هایی که یک نرم افزار دبیرخانه باید داشته باشد از ویژگی های در خور توجه سیستم قابلیت تعریف قالب نامه ها و قابلیت خواندن اطلاعات مورد نیاز نامه از دیگر نرم افزارها یا بانکهای اطلاعاتی می باشد. همچنین دسترسی برای نامه های محرمانه و امکان اشتراک گذاری زونکن ها و پیوست تمامی فایل های مورد نیاز شما با هر فرمتی که سیاست کاری شما در سازمانتان هست نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد.

عدد 33 را به شماره 09124472361 اس ام اس کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

 

نرم افزار بایگانی

در عصر ارتباطات، سرعت دسترسی به اسناد و اطلاعات نقش بسزائی ایفا می کند  در اکثر سازمانها، شركتها و مراكز اطلاعاتي برای ایجاد، نگهداری و مراجعه سریع و آسان به گونه های مختلف اطلاعات از قبیل اسناد، نقشه ها، عکس ها، فیلم ها، فایل های مختلف و غیره ... نیاز به سیستم بایگانی اسناد و مدارک احساس می شود چرا که اسناد به مرور زمان و استفاده بیش از حد از بین رفته ومسائل دیگری همانند: امنیت اسناد در عصر اطلاعات، کمبود فضای بایگانی، کاهش هزینه ها (نیروی انسانی در بایگانی های سنتی) و دسترسی آسان و سریع به مدارک و اسناد باعث شده  نسبت به گذشته احساس نياز بيشتري به استفاده از سيستم هاي مكانيزه در مراكز بايگاني و چرخه مكاتباتي سازمان خود داشته باشید.

بایگانی اسناد نرم افزار پرسرعت و قدرتمند است جهت استفاده در بایگانی سازمان ها، آموزشگاه ها و شركت هاي مختلف که با قابليت هاي بسيار زیاد می باشد. همچنین از قابلیت های نرم افزار بایگانی آدا میتوان به فکس سرور قوی با قابلیت ارسال و دریافت مستقیم در نرم افزار اشاره کرد و امکاناتی نظیر اشتراک گذاری زونکن های بایگانی شده و ارتباط کلیه اسناد به هم و امکان امانت دهی سند به افراد با درج مهلت اقدام و جستجوی زونکن ها به صورت کدینگ نیز میتوان اشاره کرد.

عدد 33 را به شماره 09124472361 اس ام اس کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

 

 

آدرس: تهران - مینی سیتی - شهرک قائم - خیابان سوسن
 
با پشتیبانی فعال و استقرار کامل در سراسر کشور
 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  09124472361 تماس حاصل نمایید.

یا

عدد 33 را به شماره  09124472361 اس ام اس کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اتوماسیون اداری، دبیرخانه، بایگانی

جدید و دقیق،عملکرد شرکت‌های کارکنان شهرداری تهران و روند برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیمات را کند کرده‌ است.مطالعات انجام شده نشان‌دهنده جزئی‌نگری در برنامه‌ریزی فعالیت‌های انفورماتیکی و انجام‌ پروژه‌ها برای رفع مشکلات حاد مقطعی بوده به طوری که مسیر آتی پروژه برای تکمیل یکدیگر و نحوه‌ رسیدن به کلیتی که در خدمت اهداف استراتژیک شرکت قرار گیرد مشخص نشده است.این امر موجب تداخل پروژه‌ها،دوباره کاری‌های عملی


جدید و دقیق،عملکرد شرکت‌های کارکنان شهرداری تهران و روند برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیمات را کند کرده‌ است.مطالعات انجام شده نشان‌دهنده جزئی‌نگری در برنامه‌ریزی فعالیت‌های انفورماتیکی و انجام‌ پروژه‌ها برای رفع مشکلات حاد مقطعی بوده به طوری که مسیر آتی پروژه برای تکمیل یکدیگر و نحوه‌ رسیدن به کلیتی که در خدمت اهداف استراتژیک شرکت قرار گیرد مشخص نشده است.این امر موجب تداخل پروژه‌ها،دوباره کاری‌های عملیاتی و نهایتا کاهش کارایی کارکنان شده است.لذا محقق با انتخاب موضوع تحقیق خود مبنی بر تأثیر اتوماسیون بر افزایش عملکرد کارکنان شرکت‌ سهامی کارکنان شهرداری تهران ایران استان همدان می‌خواهد در عمل میزان این تأثیر را اندازه‌گیری نماید.برای تحلیل‌ داده‌های حاصل و برای پی بردن به تأثیر یا عدم تأثیر متغیرهای مستقل متغیر وابسته،از آزمون کای‌ مربع(آزمون استقلال دو متغیر)استفاده شده است و نتایج حاصل نشان می‌دهد که تمامی فرضیه‌ها به‌ تأیید می‌رسند. نظام اداری کشور در پیشرفت جامعه نقشص مهم و قابل توجهی دارد،بنابراین ضروری به نظر می‌رسد که در اجرای وظایف و مسئولیت‌های خطیر خود،برخوردار از ویژگی‌هایی همچون سرعت،دقت و صحت عمل در کار باشد،به طوری که با بهره‌گیری بهتر و بیشتر از وقت و منابع،قابلیت و توانایی‌ بیشتر و بهتری از خود در جهت اهداف سازمان نشان دهد.مطالعات نشان می‌دهد که نظام اداری در ایران با داشتن پیشینه تاریخی خاص،از موقعیت و شرایط مناسب و مطلوبی برخوردار نبوده و حتی با وقوع انقلاب اسلامی و ایجاد تحولات سیاسی و احتماعی،هنوز هم درگیر مسائل و مشکلات پیچیده اداری‌ خاص خود است. دستی یا نیمه مکانیزه بودن بسیاری از عملیات کارکنان شهرداری تهران‌ای که با تنوع نیز همراه است باعث تحمیل فشار و خستگی فراوان به کارکنان و هم موجب اتلاف وقت کارکنان شهرداری تهران‌گذاران و زیان‌دیدگان شده است.کندی‌ عملیات در ارائه خدمات روزانه شرکت‌های کارکنان شهرداری تهران علاوه بر اثر نامطلوب بر جذب کارکنان شهرداری تهران‌گذاران موجب‌ کاهش ارائه خدمات به مراجعان و تشدید مشکلات شده و عدم دسترسی به موقع و سریع مدیران عالی به‌ اتوماسیون شهری را افزایش میدهد..
همانگونه که می دانیم، کشور ما از جمله کشورهایی است که اغلب مصرف کننده فناوریهای ساخت دیگر کشورهای صاحب فناوری می باشد. به عبارتی، فناوری دیگر کشورها بالاخص در زمینه فناوری اطلاعات، وارد کشور شده و سعی در پیاده سازی آن در زمینه های مختلف می شود. بدون آنکه واقعا بدانیم آیا این فناوری تأثیر مطلوب و مورد نظر را در زمینه مورد نظر دارد یا خیر؟ اتوماسیون اداری نیز از این قاعده مستثنی نیست، در اینکه این فناوری باعث افزایش بهره وری در بیشتر کشورهای استفاده کننده از آن شده است تردیدی وجود ندارد، اما قبل از پیاده نمودن و یا حتی در حین پیاده سازی این فناوری در کشور، به ویژه وزارت آموزش و پرورش و دبیرستانها، باید تأثیر آن بر عملکرد افراد سازمانی سنجیده شود. امروزه استفاده از فناوری اطلاعات برای کلیه سازمانها و شرکتها ضروری و اجتناب ناپذیر است زیرا با گسترش فعالیتهای بازرگانی، جهانی شدن و تغییرات سریع فناوری، لازم است که سازمانها از انعطاف پذیری لازم برخوردار باشند و این امر جز در سایه استفاده از فناوری اطلاعات محقق نمی گردد. (اسمیت، 2002). اتوماسیون عبارت است از فراهم سازی همه نیازمندیهای بشر و انجام همه کارهای بشر به وسیله ماشینها و بطوراتوماتیک . (نیومن، 1376). در میان سیستمهای مکانیزه، سیستمهای اتوماسیون اداری بخش قابل توجهی از سیستمهای موجود در بازار هستند که به صورت فراگیر در سازمانهای دولتی و خصوصی راه اندازی شده یا در شرف استقرار می باشند. هر روز به تعداد کاربران این سیستمها اضافه شده و سازمانها به سرعت سیستمهای سنتی و دستی خود را با سیستمهای جدید و مکانیزه جایگزین می کنند. ورود هرگونه فناوری جدید پیامدهای خاص خود را داشته و بسته به نوع استفاده از آن و آموزشهای ارائه شده، می تواند باعث افزایش یا کاهش عملکرد شود. امروزه سازمانهایی می توانند در اغلب اوقات خود را در بالاترین میزان آمادگی برای مقابله با تغییرات محیطی و داخلی ببینند که از درجات بالایی از اتوماسیون سود برده باشند.
طي ساليان اخير موج استفاده و بهره گيري از سيستمهاي اتوماسيون اداري كشور ما را فراگرفته است و بسياري از سازمانها، تمايل زيادي براي بهره گيري و استفاده از اين سيستمها از خود نشان مي دهند و حاضرند مبالغ كلاني را جهت استقرار و بكارگيري اين سيستمها صرف نمايند، اما بايد بررسي نمود كه چنين سيستمهاي اطلاعاتي تا چه اندازه توانسته اند به مديران در بهبود عملکردشان كمك نمايند.

TOP