لوله دوجداره کاروگیت پلی اتیلن

 لوله دوجداره کاروگیت پلی اتیلن در واقع یک مفهوم مدرن را ارائه میدهد که حداکثر کارامدی را در سیستم های فاضلابی در زیر زمین را بهبود میبخشد.
دیواره داخلی که از پلی اتیلن چگالی بالا ساخته شده است کانال جریان را برای انتقال مایعات شکل میدهد. دیواره پروفیلدار خارجی مقاومت حلقوی بالا را تضمین میکند و در واقع یک تعادل مطلوب بین استحکام و انعطاف پذیری وجود دارد. وزن مشخص لوله کاروگیت پلی اتیلن بطور چشمگیری در مقایسه با سیتم های قبل کاهش یافته است که امر انبار کردن و رسیدگی به این لوله ها را تسهیل میبخشد.
معمولا لوله های دوجداره کاروگیت پلی اتیلن در طولهای 9 متری عرضه میشوند  که همراه با اسلیو کوپلینگ در یک طرف لوله هستند. در صورت درخواست لوله ها میتوانند بدون اسلیو کوپلینگ یکپارچه و در شاخه های تا ده متری عرضه شوند.اسلیو کوپلینگ یکپارچه همره با رینگ  لاستیکی اببندی ارینگ در طول لوله عملکردی مستحکم و امن را تضمین میکند. علاوه بر وزن سبک لوله کوپلینگ اسلیو یکپارچه امکان اتصال ساده و سریع را فراهم میاورد که همین امر زمان نصب را بسیار کوتاهتر میکند.
لوله های دوجداره کاروگیت پلی اتیلن کارایی بسیار بالایی دارند وقتی که در سیستم های فاضلابی صنعتی، خانگی یا بارانی و سیستم های زهکشی برای خیابانها، اتوبانها ، راه اهن ها ، سیستم های ضد سیل و کالورتها( نهرهای سرپوشیده) مورد استفاده قرار میگیرند.
کار گذاشتن کوپلینگ بطور مفصل در راهنماهای نصب بیان شده است و شامل بخشهای زیر میباشد:
•    لوله ها دوجداره کاروگیت پلی اتیلن قرار داده میشوند و شرایطی فراهم میشود که الودگی وارد ناحیه داخلی کوپلینگها نشود.
•    لوله دوجداره کاروگیت پلی اتیلن با دقت تمییز میشود قبل از اینکه وارد ایلیو کوپلینگ شود. سطح کوپلینگ باید عاری از هرگونه مواد خارجی باشد.
•    در این مرحله لوله دوجداره کاروگیت پلی اتیلن چرب میشود (از محلول اب و صابون میتوان استفاده کرد) و واشر اببندی روی اولین مجرا قرار داده میشود. جهت محکم کازی بیشتر میتوان ار دو واشر اببندی استفاده کرد اما تنها در شرایط خاص میتوان این کار را انجام داد زیرا تنها یک واشر اببندی میتواند استحکام کافی را در برابر جریانهای استاندارد داشته باشد.
•    قسمت داخلی کوپلینگ اسلیو چرب میشود و میتوان از محلول اب و صابون استفاده کرد.
•    لوله های دوجداره کاروگیت پلی اتیلن تراز میشوند و متصل میشوند.
•    لوله دوجداره کاروگیت پلی اتیلن با واشر لاستیکی به داخل اسلیو


منبع : https://www.rothengaran.com

TOP