استفاده از CRM چه مزیت هایی برای شما دارد؟

 عدد 33 را به شماره 09124472361 اس ام اس کنید تا با شما تماس بگیریم.

نرم افزار اتوماسیون اداری - دبیرخانه - بایگانی
 
 
 
 
 

نرم افزار اداری آدا

با پشتیبانی فعال و استقرار کامل در سراسر کشور

 

 

نرم افزار اتوماسیون اداری

اتوماسیون اداری آدا ضمن ساماندهی فرایندهای سازمانی و شرکتی امکان انجام مکاتبات اداری را به صورت الکترونیک از هر نقطه جغرافیایی با سرعت بالا، سهولت کاربری و در محیطی امن فراهم می‌ کند. اتوماسیون اداری آدا  با ایجاد بستری مناسب برای ثبت و گردش نامه و انواع فرم‌ های سازمانی، پیگیری دقیق، گزارش اقدامات لازم و مدیریت بهینه‌ جلسات، ضمن سرعت بخشیدن به روند مکاتبات درون سازمانی، امکان تعامل الکترونیک برون سازمانی را نیز فراهم می‌ کند.

مجموعه این امکانات با بهره‌ گیری از برترین فناوری‌ های تولید نرم‌ افزار، با کاربری ساده و سرعت و امنیت بسیار بالا حتی نسبت به رقبا  ساخته شده است. اتوماسیون اداری آدا قابلیت پشتیبانی از تعداد زیاد کاربران را با کارایی مناسب داراست. با افزایش تعداد کاربران در سازمان کافیست سخت افزار بیشتری اختصاص دهید و نگران سرعت و کارایی اتوماسیون خود نباشید. توسعه‌ دهندگان نرم‌ افزار در شرکت نرم افزاری آدا نگاه جدی به موضوع امنیت داشته و راهکارهای آن را در طراحی‌ های خود مد نظر قرار داده‌ اند.

اتوماسیون اداری آدا  به گونه‌ ای طراحی شده است که امکان پوشش‌ دهی انواع مختلف کسب و کارها و انطباق با مدل‌ های متنوع گردش مکاتبات در سازمان‌ ها را دارد. راهکارهای اتوماسیون اداری آدا به نحوی تحلیل و پیاده‌ سازی شده‌ اند که انعطاف پذیر بوده و به طور کامل نیازهای مشتریان را پاسخ می‌ دهند.

عدد 33 را به شماره 09124472361 اس ام اس کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

 

نرم افزار دبیرخانه

مکاتبات کاغذی عمده ای از فعالیت شرکتها و سازمانهای تجاری را در برگرفته است بنابراین نیاز است تا نرم افزار تمامی عملیات واحد دبیرخانه را به شکل الکترونیکی برعهده بگیرد.

در این سیستم ثبت و گردش كلیه مكاتبات سازمان بصورت الكترونیكی و بی نیاز از جا به جایی فیزیكی نامه انجام می شود، تصویر اصل نامه ها و یا هر گونه سند دیگری در این سیستم به روش الكترونیكی آرشیو می شود. سیستم دبیرخانه بدون كاغذ با برچیدن روشهای سنتی و سرعت بخشیدن به امور اداری باعث افزایش ضریب اطمینان و دقت، در جهت جلوگیری از اتلاف وقت و پراكندگی اسناد و همچنین ثبت و نگهداری بهینه اطلاعات موجب حركت به سوی استاندارد های نوین فن آوری جهان در این رابطه گردیده است.

در کنار تمامی قابلیت هایی که یک نرم افزار دبیرخانه باید داشته باشد از ویژگی های در خور توجه سیستم قابلیت تعریف قالب نامه ها و قابلیت خواندن اطلاعات مورد نیاز نامه از دیگر نرم افزارها یا بانکهای اطلاعاتی می باشد. همچنین دسترسی برای نامه های محرمانه و امکان اشتراک گذاری زونکن ها و پیوست تمامی فایل های مورد نیاز شما با هر فرمتی که سیاست کاری شما در سازمانتان هست نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد.

عدد 33 را به شماره 09124472361 اس ام اس کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

 

نرم افزار بایگانی

در عصر ارتباطات، سرعت دسترسی به اسناد و اطلاعات نقش بسزائی ایفا می کند  در اکثر سازمانها، شركتها و مراكز اطلاعاتي برای ایجاد، نگهداری و مراجعه سریع و آسان به گونه های مختلف اطلاعات از قبیل اسناد، نقشه ها، عکس ها، فیلم ها، فایل های مختلف و غیره ... نیاز به سیستم بایگانی اسناد و مدارک احساس می شود چرا که اسناد به مرور زمان و استفاده بیش از حد از بین رفته ومسائل دیگری همانند: امنیت اسناد در عصر اطلاعات، کمبود فضای بایگانی، کاهش هزینه ها (نیروی انسانی در بایگانی های سنتی) و دسترسی آسان و سریع به مدارک و اسناد باعث شده  نسبت به گذشته احساس نياز بيشتري به استفاده از سيستم هاي مكانيزه در مراكز بايگاني و چرخه مكاتباتي سازمان خود داشته باشید.

بایگانی اسناد نرم افزار پرسرعت و قدرتمند است جهت استفاده در بایگانی سازمان ها، آموزشگاه ها و شركت هاي مختلف که با قابليت هاي بسيار زیاد می باشد. همچنین از قابلیت های نرم افزار بایگانی آدا میتوان به فکس سرور قوی با قابلیت ارسال و دریافت مستقیم در نرم افزار اشاره کرد و امکاناتی نظیر اشتراک گذاری زونکن های بایگانی شده و ارتباط کلیه اسناد به هم و امکان امانت دهی سند به افراد با درج مهلت اقدام و جستجوی زونکن ها به صورت کدینگ نیز میتوان اشاره کرد.

عدد 33 را به شماره 09124472361 اس ام اس کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

 

 

آدرس: تهران - مینی سیتی - شهرک قائم - خیابان سوسن
 
با پشتیبانی فعال و استقرار کامل در سراسر کشور
 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  09124472361 تماس حاصل نمایید.

یا

عدد 33 را به شماره  09124472361 اس ام اس کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اتوماسیون اداری، دبیرخانه، بایگانی

M چیست ؟ CRM برگرفته شده از Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که استراتژی های کسب و کار مبتنی بر آن از اهمیت خاصی برخوردار می باشند و با توجه به چالش های بازار، کسب و کاری موفق همراه با استراتژی رشد و توسعه دائم برای سازمان شما به ارمغان می آورد. CRM در زمینه های متعددی در یک سازمان از جمله اتوماسیون فروش، بازاریابی، خدمات رسانی به مشتریان و ... کمک شایانی د

 

CRM برگرفته شده از Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که استراتژی های کسب و کار مبتنی بر آن از اهمیت خاصی برخوردار می باشند و با توجه به چالش های بازار، کسب و کاری موفق همراه با استراتژی رشد و توسعه دائم برای سازمان شما به ارمغان می آورد.

CRM در زمینه های متعددی در یک سازمان از جمله اتوماسیون فروش، بازاریابی، خدمات رسانی به مشتریان و ... کمک شایانی در جهت پیشبرد اهداف و آرمان های هر سازمان ارائه می نماید.راهکار مدیریت ارتباط با مشتری، یک استراتژی کسب و کار است با هدف افزایش بلند مدت سودآوری، بهینه سازی، افزایش کارایی و اثربخشی برای سازمان های مختلف که متقاضی مبانی ذیل می باشند:

  • دسترسی به بازاری گسترده تر و افزایش میزان رضایتمندی مشتریان کنونی
  • بهبود فرآیند پشتیبانی و خدمت رسانی به مشتریان
  • مدیریت موثر بازاریابی و فروش و خودکارسازی فرآیندها
  •  افزایش کارایی داخلی سازمان
  • یکپارچه سازی نرم افزارهای موجود در داخل سازمان
 
چرا به CRM نیاز داریم؟
 

نتایج تحقیقات انجام شده در رابطه  با اثرات پیاده سازی  CRMدر سازمان ها

chart-s

 
استفاده از CRM چه مزیت هایی برای شما دارد؟
CRM مناسب برای شما کدام است؟
 
باتوجه به تنوع سی ار ام های موجود در بازار، یافتن مناسبترین گزینه مقداری دشوار می باشد چرا که در وهله اول می بایست نیازسنجی در سازمان انجام گردد و بصورت دقیق کلیه روندهای مورد نیاز سازمانی به همراه قابلیت های درخواستی از این نرم افزار باید مشخص گردد.
از مهمترین شاخص های انتخاب نرم افزار CRM می توان به موارد زیر اشاره نمود :
  • سهولت در نصب و سادگی در استفاده از محیط کاربری
  • میزان نرخ سازگاری با سایر نرم افزارهای موجود در سازمان
  • امکان دریافت گزارشات کامل و دقیق
  • میزان سفارشی سازی نرم افزار
  • پشتیبانی پس از خرید و ...

 

نکات مهم در استفاده از CRM چیست؟
مراحل پیاده سازی و استفاده از CRM به شکل بهینه کدام است؟
 
CRM به چه بخش هایی از سازمان شما کمک خواهد کرد؟
 

1-    بخش بازاریابی

با خودکارسازی فرآیندهای بازاریابی بجای درگیر شدن در اجرای کار ، انرژی خود را صرف بهبود روند ها و تحلیل بازخورد های کمپین های اجرا شده بازاریاب نمایید
طراحی  و مدیریت کمپین های بازاریابی
 تبدیل سر نخ های فروش به مشتری
کاهش هزینه ها برای بازاریابی گسترده و هدفمند
دسترسی به بازاری گسترده تر و افزایش میزان رضایت مندی مشتریان کنونی

2-    بخش فروش

باتوجه به امکانات و سفارشی سازی مورد نیاز برای این بخش شما قادر خواهید بود تا از فروش بیشتر،
برد سریعتر، فروش موثر و کارامد، افزایش همکاری تیم فروش و سایر امکانات زیر بهره برید
مدیریت فروش
مديريت سرنخهاي فروش
مديريت اطلاعات مشتريان (شرکتها و اشخاص )
مديريت فرصتهاي تجاری فروش و مديريت مناطق فروش
پيش بيني فروش و نمایش نتایج
تعريف و مديريت تيمهاي فروش
هدفگذاري فروش براي فروشندگان
دسترسی به مشتریان در هر مکان و با هر وسیله ی ارتباطی

3-    مدیریت خدمات مشتریان

ضرورت يك سيستم خدمات به مشتريان خوب، ايجاد يك ارتباط خوب در بين مشتريان است . آن چنان رابطه اي كه باعث ترغيب حتي يك مشتري نيز بشود و مراجعه دوباره‌اش را سبب گردد. ارائه خدمات عالی به مشتریان، بهره‌وری را بهبود می‌بخشد، باعث ایجاد وفا‌داری در مشتری می‌شود و نرخ بازگشت خریداران را افزایش می‌دهد. بسیاری از شرکت‌ها درباره اهمیت مشتریان‌ آگاهی دارند، اما تعداد کمی از آن‌ها به مشتریان خود خدمات عالی ارائه می‌کنند. شرکت‌هایی که سعی می‌کنند با مشتری در تماس باشند وجود فرایندی سیستماتیک جهت پاسخگویی هر چه سریعتر وبهتر به مشتریان را می طلبد.

ارتباط CRM با دیگر بخش ها و یا سیستم های سازمان شما چگونه است؟

 

TOP