چگونه در هر شرایطی فروش و سود بالایی داشته باشیم؟

چگونه در هر شرایطی فروش و سود بالایی داشته باشیم؟

 

این مقاله یک مقاله عادی نیست. ما بطور مداوم این مقاله را آپدیت می کنیم و مطالب جدیدی به آن اضافه می کنیم. همچنین در جای جای مقاله به مطالب مفید در سایت های دیگر لینک می دهیم تا منبع کاملی از اطلاعات را در دسترس قرار دهیم.

 

قبل از شروع مطمئن شوید پیشنهاد فروش تان واقعا برای مردم مفید است. باید مشتاق کارتان و تاثیری که روی دنیا می گذارد باشید. باید عاشق کارتان باشید و به مشتریان تان و کسانی که می خواهند مدت زیادی در کسب و کارتان باشند، اهمیت دهید.

 

عامل اصلی موفقیت، بیشتر شدن تقاضا نسبت به عرضه است.

 

در صورتی که تقاضا بیشتر از عرضه باشد، می توانید با خیال راحت، کارتان را به بهترین شیوه ممکن انجام دهید. به جای آنکه دنبال مشتریان جدید باشید، می توانید زمان بیشتری را برای مشتریان فعلی تان بگذارید. جای آنکه فکرتان مشغول فروختن محصولات تان باشد، زمان بیشتری برای نوآوری دارید و بجای گم شدن بین بقیه برندها، این به شما فرصتِ ساختنِ برند خودتان را می دهد.

 

ما در روزگار بی نظیری زندگی می کنیم که مدام در حال تغییر است. خیلی از ایده هایی که پنج سال پیش، جواب می دادند، الان نتیجه نمی دهند. همه برای نوآوری و به نتیجه رسیدن، تحت فشارند. دهه ای که در پیش داریم، هم چالش برانگیز است و هم الهام بخش. سرعت تغییر دارد بیشتر می شود و کسب و کارها و جامعه در ده سال آینده، مثل امروز عمل نخواهند کرد.

 

خیلی ها این تغییرات را به شکل موج بزرگی تصور می کنند که آنها را جارو می کند و به دریا می اندازد؛ در حالی که کسانی هم هستند که آن را به شکل موجی می بینند که می توانند روی آن سوار شوند و لذت ببرند.

 

به سختی پارو بزنید و روی موج تغییرات سوار شوید.

 

دنبال فرصت ها نگردید، بلکه فقط فرصت های پیش آمده را مدیریت کنید

 

دنبال فرصت ها نگردید، بلکه فقط فرصت های پیش آمده را مدیریت کنید.

 

 

چگونه می توان به تقاضای بیشتر از عرضه رسید؟

1- تعیین قیمت توسط عرضه و تقاضا

2- بازار خودتان را بسازید

3- به هم خوردن تعادل بازار

4- ایجاد خریدار توسط محیط های خرید

5- متفاوت بودن

6- ایجاد ارزش

7- فوق العاده بودن

 

 

 

 

 

TOP