فواید آب سیب

سیب حاوی ویتامین ها و موامغذی فراوانی برای حفظ سلامتی است. آب سیب فوایدی برای بدن دارد که با مصرف سیب کامل این فواید به بدن نمی رسد. اما فراموش نکنید که سیب را برای فیبر آن استفاده کنید. همچنین قبل از اضافه کردن آب سیب در رژیم غذایی با پزشک خود مشورت کنید.


مقدار زیادی موادمغذی

آب سیب راهی آسان برای به دست آوردن مقدار زیادی از موادمغذی به بدن است. زیرا فیبر آن حذف شده، بنابراین به راحتی جذب می شود. بنابراین یک لیوان بزرگ آب سیب به دریافت سریع موادمغذی در بدن کمک می کند.


شیرین کننده موثر

آب سیب تازه یک شیرین کننده ی موثر برای آب سبزیجات است که به تنهایی طعم و مزه ی خوبی ندارند. اضافه کردن یک سیب به نوشیدنی اسفناج و هویج می تواند باعث خوش طعم شدن آن شود، همچنین می توان موادمغذی بسیاری را از سیب دریافت کرد.


شیرینی دندان

آب سیب تازه به طور طبیعی شیرین است، اگرچه تامین کننده ی مقدار زیادی موادمغذی می باشد، اما می تواند باعث شیرینی دندان ها نیز شود. آب سیب ممکن است ولع مصرف سایر شیرینی ها از جمله کیک ها، آب نبات ها و نوشابه ها را کاهش دهد.


سم زدایی

آب سیب سرشار از فلاونوئیدها و پلی فنول ها است که آنتی اکسیدان هایی قوی بوده و می تواند به سم زدایی بدن از موادمضر کمک کند.


گوارش

سیب حاوی ماده ای با نام اسید مالیک بوده که به حفظ عملکرد کبد و بهبود گوارش کمک می کند. آب سیب همچنین باعث رسیدن سریع اسید مالیک به بدن خواهد شد.


سلامت قلب

آب سیب تازه حاوی مقدار زیادی موادمغذی گیاهی بوده که در به تاخیر انداختن تجزیه لیپوپروتئین با چگالی پایین معروف به LDL یا کلسترول نوع بد کمک می کند. آغاز اکسیداسیون کلسترول LDL در خون باعث تشکیل پلاک بر روی دیواره عروق خواهد شد که باریک و تنگ شدن شریان را به دنبال دارد. آب سیب همچنین می تواند به حفاظت از شریان از هر گونه پلاک و جلوگیری از بروز بیماری قلبی- عروقی کمک کند.

TOP